det vankas matteprov och mat

Har inte sovit så gott, det hängde nämligen en lemur med tuppkam i min lampa i natt och sjöng Hard Rock Halleluja på repeat i 5 timmar..
Snart ska jag ta min scooter till skolan ( jag vet det är bara 10 minuter att gå, men jag har precis ätit en dunder frukost med 6 mackor med nutella, 7 tallrickar med kräm, 19 köttbullar , 15 glas vodka & en stor fet blåbärspaj. Så det blir nog lite knepigt att gå till skolan om jag ej rullar fram dvs.)

Ikväll vankas det middag hemma hos Johanna, hörde att det fanns mat ..? I'll be there.
Nu ska jag klä på mina fatboys sen ska jag till skolan och göra matteprov sen ska jag hänga i matsalen och göda mig själv hela dagen. Mamma säger nämligen att hon vill göra en stor och god julskinka av mig när jag dör, så det är väl lika bra att göra sig så stor som möjligt så att familjen blir mätt, man får ju inte vara självisk !


xoxo

Kommentarer
Postat av: b som i blå

bättre uppdatering hanny, som bloggerska måste man hålla sina läsare upprättade!

2010-04-01 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0