irriterad!!!!!

Måste berätta en grej för er som hände mig ( Maria Montazami röst).

Jag var påväg och skulle handla imorse (blev iväg tvingad och jag fick INTE ta sparkcykeln, jobbigt)!
Och när jag går där på Humlegårdsgatan så ska självklart Gandalf som hela tiden följer efter mig, ställa sig och blockera vägen, vara läskig och skrika så att han blev helt röd i ansiktet " You can not pass " .

Eftersom att jag är lite rädd för honom och inte hade med mig mitt spjut och mina pokémons så sprang jag iväg in på GrevTuregatan. Men självklart ska han leka andlig och flyga efter mig. Så där höll han på tills jag hade hunnit in till affären.
Sen såg jag att han hoppade in en Lamborghini och försvann ner för Sibyllegatan, mot Strandvägen. Han är hopplös. Han borde verkligen raka sig, besöka en redig klädbutik & skaffa sig ett jobb.



                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0