SM

40 UNIKA BESÖKARE PÅ ETT DYGN!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag varit på ett SM. Ni som inte vet vad det är ( det borde alla veta ) så är det ett stickersmöte.
Man byter alltså klistermärken osv.
REGLER OCH VILLKOR:
Man möts i en skog med sina stickers album ( jag har ett med delfiner, ett med nalle puh och ett med björnar på) sen letar man upp en sten där alla som är med får plats bakom sen lyssnar man på Hanna Montana låtar och byter med varandra.
Jag fick med mig en stor glittrig sjöhäst och lite annat smått och gott hem.
Maria var med för första gången idag och jag tror hon gillade det, hon måste bara köpa egna album och så.

Det uppstod dock ett litet bråk på mötet då en viss person försökte lura mig med att byta ett av mina finaste stickers ( häst med prickar) mot ett BOKMÄRKE !!! BOKMÄRKEN ÄR BANNLYSTA!!!!!!!!!!


Nu ska jag kleta på mig lite fiskleverolja , sen ska jag ta rolerbladesen hem till Johanna för lite gödning.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0