unicorn

HEJ ALLA BLOGGLÄSARE!!!
Jag vill ha en brevvän. Asså inte en vän man chattar med . Utan en riktig brevvän, som jag får skicka riktiga brev till. Jag har jätte fint brevpapper med enhörningar .. bara så ni vet! ( blir ni lockade?).




Idag har jag :
Vaknat.
Satt på mig min tyska folkdräkt.
Sprungit runt i lägenheten.
Åkt linbana.
Bakat kakor till årsmötet där vi rekryterar nya till the dark side (join the dark side , we got cookies)
Lyssnat på lounge musik.
och Disikerat en bläckfisk.



Jag älskar verkligen enhörningar. De är helt perfekta, synd att de bor så långt bort i Kina. Alla har ju inte tid och råd att åka dit och titta på dem.. Synd ..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0