min värld....

vill resa bort i min rosa hellikopter och inte berätta för någon. inte svara i telefonen. och inte höra av mig.
tänker bara sitta i en djungel med massa gulliga djur och bara vara med mig själv. sitta och sjunga disneylåtar på en sten. sen ska jag äta frukter som i djungelboken och bada i kristallklart vatten utan att någon vet vart jag är.


kanske inte ens kommer tillbaka.
kanske flyttar och gör en mops kennel.
bara för mig själv.
coco, bertil, berit, carl-philip, nöten, lovisa, gunnar, börje, gabriella, drago, petronella och josé. så ska mina mopsar heta och alla ska ha rosa / gröna skinande rosetthalsband!

nu e jag irriterad.
hejdå

Kommentarer
Postat av: julia

hahahh sluta, det var ASJOBBIGT!!!!!! var typ helt döende efteråt. hur ska jag klara morgondagen? hjälp

2010-05-26 @ 21:57:28
URL: http://humanatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0